// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



Miss This Moment ♥ @ Saturday, October 15, 2011 |

Asslammualaikum .
Hello hi hi ?

Title hari nie pasal aku rindu sangat-2 kat superman aku .
SUPERMAN >.<
Bawa lah daku terbang bersamamu . Ececeh , kemain lagi ayat nye .
Haihhhhh .
Ingat lagi first time wc dengan SUPERMAN . Maluu ohhh .
Aku pun tak tahu kenape -.-
Maybe , sebelum nie aku mane pernah wc dengan dia . 
Aku angkat je call wc dia . Tetiba nampak muke dia . Aku malu sangat
sampai aku gelak sorang-2 . Then ambil bantal tutup muka aku .
Dia tengok je . Ehh , kenape nak malu sngat pun aku tak tahu lah =='
A few minutes , baru lah aku boleh kawal malu aku .
 K dia senyum kat aku . Aku nak malu time tu . Aku tahan jew lah .

Ingat lagi , masa aku belum coup dengan dia buat kali kedua .
Kiteorang selalu IM sampai pagi >.<
One day tu sampai aku boleh terus pergi sekolah . Tak tidur langsung .
Dasyat jugak .
Emmm .
Malam aku excident tu aku coup dengan dia . Date hari tu 22OCT2011 .
HAHA .
Time tu birthday Rasul lah , bff aku tu . Hee . 
Nice sangat time dia datang tengok aku kat hospital Kampar malam tu .
Dari situ lah bermula nya cinta kami . Haha . Jangan nak jiwang sangat lah ehh .
Nanti ade yang menyampah pulak dengan entry nie . Ohh , TAK NAK lah 
macam tu :(  Nothing to say lah kan . Just nak bagitahu kat 
SUPERGIRLSUPERMAN                                                                                                 

| Past | / | New |