// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



Nightmare ==' @ Sunday, October 09, 2011 |

Salam , hello hi hi ?

Semalam aku mimpi yang sangat menakut kan lah . Errr ==' Dasyat ohh mimpi tu . Nak taw tak aku mimpi ape ? Aku mimpi hantu lah . Haiyaa , seramm nihhh >.<



Dalam mimpi aku tu . Ade seorang budak nie mati sebab dea menyelamat kan aku dari ape entah aku pun tak taw . Aku pun datang lah ziarah mayat dea . Time aku nak cium dahi dia tu , mata dia terbuka dan pandang aku sambil senyum . YaAllahYaAllah ! Kalau senyum baik tak ape jugak , nie dia senyum macam marah . Bayang kan lah . Time tu dia berkain kapan macam pucong tu >.<


Aku pun ape lagi , nak lari . Tapi tak boleh ! Dia macam tarik aku . Aku nak menangis time tu ! Dia bangun duk melompat-2 kejar aku . Aje yang yee . Macam real sialll . Tetiba , aku lari-2 . Sampai pulak aku kat rumah ibu . Aikkk , rumah ibu tak paham tu . Haiyaa >.< Aku mintak tolong ibu , sebab ibu kan pandai bab-2 nie . Ibu pun cerita lah yang pasal mayat nie . Sebenar nya dia suke kat aku . Dia tak nak lepas kan aku . Aiceehhh .


Ibu pun jampi-2 lah kenn . Dia tak na g balik tempat asal nye . Dia nak hidup dengan aku ==' Kepala hotak dia lah . Err ==' Seramm nihh . Dah lama-2 , dia pun takut dengan ayat-2 ibu . Dia pun pergi dari dunia kita semua . Habiisss ! Tepuk Tangan ! 


[HANYA SEBUAH MIMPI YANG AGAK SERAM , HARAP ANDA BACA SAMBIL MEMBAYANG KAN NYA]
#kbai

| Past | / | New |