// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



Dear Faiz ==' @ Thursday, December 08, 2011 |



Assalammualaikum , hello hi hi .
Mood hari nie sedih sangat . Kau orang nak taw sebab ape mood aku sedih ?
Emmm .
Semalam aku merajuk dengan Faiz . Yela semalam aku tak boleh tidur
jadi aku msg lah Faiz 'I NEED YOU' tapi dea tak rep .
Aku ingat mesti lah dea tak tidur lagi . Sebab dea selalu nye tidur lewat .
Dalam kepala hotak aku nie tak pk lain dah . Aku pk dea tengah 
berseronok dengan permpuan lain . K aku mengaku aku nak menangis >.<
Tapi , kekuatan iman aku kuat lagi . Aku masih lagi bersabar .
Aku tak tahan menahan sabar , aku msg dea lagi .
'SAYA PERLUKAN AWAK , TAPI AWAK TAK ADE DENGAN SAYA .
THANKS Faiz . SALAM~'
Aku menangis time tulis msg nak bagi kat dea tu . Aku dah buntu sangat .
Aku tunggu lagi msg dea . Still tak rep . aku tak boleh tidur pk kan
dea . Malam tu aku betul-2 perlukan seseorang , sebab aku teringat kat
ex-2 aku . Jadi , aku pun msg Asyraf . See , Asyraf tak tidur lagi .
Alhamdullilah . Thanks Asyraf sebab menemani Nana semalam >.<
Esok nye , aku bangun dari tidur ade msg dari Faiz .
Aku bukak msg tu . Dea tulis 'SALAM , BBY SORRY TAU TAK
BALAS MSG BBY . SEMALAM BIE DAH TIDUR , BUKAN
TAK NAK BALAS . BBY JGN SALAHKAN BIE .
BIE TAK ADE NIAT PUN NAK ABAIKAN BBY'
Bangun je dari tidur tu , aku senyum . Huhhh , nasib baik semalam 
pkiran negative aku tu tak betul . Act , dea demam semalam
thats why lah dea tidur awal . Emmm . Faiz maafkan Dekna ehh .
iloveyousomuch >.<

| Past | / | New |