// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



Disana MENANTI , Disini Menunggu ==' @ Saturday, December 17, 2011 |



Assalammualaikum , hello hi hi .
Today aku nak update entry pasal kisah percintaan aku sekarang .
Sorry to say lah kalau entry aku kali nie agak mendap sikit nohh .
Sorry again -_____-
Aku copy paste kan satu lirik lagu jiwang nie .
Aku rasa korang semua tau kot lagu nie .
Emm . Aku gubah sikt je lagu nie dari yang asalnya .
Bagi korang semua faham apa maksud yang tertulis dalam lirik kat bawah nie .

seumur hidup aku 
ini yang pertama
pintu hatiku diketuk oleh 2 lelaki 
punyai ciri selama ini ku cari
berbeza handsome , kekacakan nya tetap asli

kalau ku pilih disini
apa kata di sana
kalau ku pilih di sana 
disini akan terluka
perlukah aku pilih keduannya ? #tamaknya
bahagi kasih seadil-adilnya

sungguh ku merasa resah
untuk menilai 
sesuatu yang indah
namun ku ada pepatah
yang gubah...

DISANA hanyalah MENANTI 
sampai bila pun ku tak pasti
bertanya khabar melalui cinta
jarang sekali bertemu muka
namun ku tahu dia setia

dan DISINI tetap MENUNGGU
berada jelas dimataku 
kasih tak luak terhadap aku
sanggup menunggu kata putusku
sayang ketabahan mu menawanku

ku terima satu nota 
ringkas tulisannya
dia sedia undur diri 
dan sedia maafkanku 
katanya anggap ini satu mimpi
yang datang sekadar untuk menguji..


| Past | / | New |