// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



Hang Again :P @ Saturday, December 10, 2011 |



Assalammualaikum , hello hi hi ?
Ok , today macam biasa lah kan hari minggu . Pasti ramai remaja-2 ,
mahupun aunt-2 , uncle-2 yang g shopp dengan family or GF .
Hari nie aku g hang jugak . Macam biasa hang dengan Asyraf .
Hikhikhik~
Jangan risau , Faiz taw lah aku hang dengan Ayrsraf TAPI time
aku dah balik baru bagitahu dea . Kejam tak aku ?
Tak ok . Err =='
Ok-2 , berbalik dari title aku . Hahhh , hari nie g hang dengan Asyraf
buat kali yang ke2 . Wahh . Hari nie happy sangat . Nak taw ?
First , ade sorang member Asyraf nie face dea sebijik macam Faiz . Aduhh . 
Lemah betul aku tengok si Hafizul nie . Dea comel sangat >.< macam Faiz .
 Lepas lah jugak rindu aku kat Faiz . Hewhewhewhew~
Second , hahh part nie aku suke sangat . Sebab nye si Asyraf belanja aku 
neck yang dulunya aku gila-2 mahu kan . Jadi , neck aku yang tu aku bagi kat Asyraf .
Ececeh , kemain lagiayat nye . Hahahahah~ 
Aku banyak kan uploud gambar k . Entry kali nie simple jw .
#kbai

Hafizul twins si Faiz >.<

Entah ape lah yang dea mintak kat
aku tu ? Wuuu~

Hahhh , yang nie comel kan ?
Ikhlas nie aku puji kau Hafizul >.<

Shhssssshhh . Tengah msg GF leww teww .
Hahaha~

Suke sangat :P

See , si Hafizul yang snap picture nie .
Haiyaaa . Manyak skema >.<

Seronok Asyraf dapat makan 
aiskrim FREE >.<

Thanks Asyraf sebab tolong bawak kan handbag 
saya . Hewhewhew~

Rantai aku bagi kat Asyraf >.<
Hope dea simpan elok-2 nohh .

Auchhhh , jangan tengok ! Haha .
Nie lah neck yang si Asyraf belikan untuk aku tu .
Thanks Asyraf >.<

Last but not least .
Hikhikhik~

| Past | / | New |