// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



imissingyou :'( @ Thursday, December 15, 2011 |



Asslammualaikum , hello hi hi .
Aku rindu Faiz .
Korang semua mesti ade perasaan macam mana aku rasa sekarang nie kan ?
Maksud aku perasaan RINDU .
Tipulah kan kalau korang tak ade perasaan macam tu .
Perasaan rindu nie datang nye bile kite lama tak jumpe seseorang , right ?
Emm . Like me lah , aku rindu sangat-2 kat Faiz .
Aku pun tak tau lah perasaan nie tetiba je hadir dalam hati kecil ku yang sebesar gengamanku .
Aku rindu Faiz sebab , kiteorang dah lame jarang contact .
Dea tunggu msg aku and aku tunggu msg dari dea .
Haiyaaa .
Macam tu pun ade pulak kan . Ape-2 hal pun , aku rindu Faiz sangat-2 .
imissingyouFaiz

| Past | / | New |