// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



iwantyouknow . @ Sunday, December 11, 2011 |



Asslammualaikum , hello hi hi .
Sebelum bace entry mesti kena bace title dulu kan ?
Supaya faham ape yang dimaksudkan .
K aku story kat kamu semue nohh .
Today , tetiba perasaan benci aku kat dea , ada .
Perasaan tu tetiba je ade .
Sebenarnye aku tak nak benci kau . TAPI , kau
yang buat aku benci kat kau .
Ramai cakap benci lame-2 jadi sayang .
TAPI , bukan aku . Sayang aku kat kau lame-2 menjadi benci .
Bukan salah aku , kau yang bagi perasaan nie macam nie .
Aku tak mintak pun perasaan macam nie .
Kalau boleh aku nak elak perasaan tu . Ternyata perasaan tu hadir
dengan sendiri . Dan sekarang perasaan benci tu semakin membuak-2 kat kau .
Aku menunggu cinta kau , tapi sampai sekarang cinta tu tak ada .
Aku dah cube yang terbaik untuk dapat cinta kau .
TAK PERNAH DAPAT .
Even , aku dapat BF yang serupa macam kau . Perasaan aku kat kau tak pernah hilang .
Ok , now aku redha . Mungkin cinta kau bukan untuk aku .
Dan aku tak layak buat kau dan juga family kau .
Aku dah mula berhenti berharap untuk dapat cinta kau .
Aku akan cuba untuk melupakan kau .
Aku akan cuba untuk melupakan kau .
dan 
Aku akan cuba untuk melupakan kau .
See , 3kali dah aku tulis kan . Itu bermakna , aku akan berusaha
untuk melupakan kau buat selama-2 nya .
3words for you 
| I HATE YOU |

| Past | / | New |