// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! @ Tuesday, December 13, 2011 |



Assalammualaikum , hello hi hi .
Cepat lah tengok title aku tu !
Hewhewhew .
Korang semua mesti cakap "Aihhh , merdeka kan dah lepas ."
Hahahaha .
Memey lah . Tapi , maksud aku MERDEKA tu pasal aku 
dah habis exam Sijil Pelajaran  Malaysia .
Itu bermakna , aku dah habis sekolah lah kawan .
Auchhh . Seronok gila kau tau tak .
Tapi . Aku rindu kat kawan-2 aku . Classmate aku . Class . Cikgu-2 .

Its k lah , Facebook kan ade . Itu lah gune nye laman bersawang tu .
Hikhikhikhik .
K now , dalam kepala hotak aku nie pk masa depan .
Nak kahwin ?
Nak sambung study ?
Nak bertunang ?
Banyak betul dalam fikiran aku nie . Tapi , yang pasti aku pilih
yang no 2 tu lah .
Yang lain-2 tu tunggu dulu lah . Lain kali baru fikir nohhh .
|AKU BUKAN BUDAK SEKOLAH LAGI|

| Past | / | New |