// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



EX BOY KE ABANG ANGKAT's @ Tuesday, January 31, 2012 |





See , the title . Woahh . Macam menarik je title kali nie . Ahahaha XD
So now , aku nak story kat kauorang pasal title kali nie .
Dulu nya IZZAT FARHAN nie ex boy aku . Tak percaya ? Okey . Itu hak masing masing 
nak percaya atau tak nohh . Tapi , kauorang kena percaya lah apa yang aku story nie .
Dulu couple pun tak ada siapa yang tahu . Disebab kan dia ada GF and aku
pun dah ada BF . Aku nak dia punya pasal , sanggup mendua kan BF aku . Ahahahaha . Ok cun .
Itu perangai aku DULU . Sekarang aku nak berubah untuk menjadi yang terbaik
kepada PUJAAN HATI aku yang berada di JB sedang study . Hewhewhew .
Cadang nya sebelum aku couple dengan BF aku sekarang nie , aku nak couple dengan si IZZAT
FARHAN nie lah . Tapi , dia takut aku buat kat dia macam mana aku buat kat ex aku dulu .
Hurmm , nampak nya dia tak percaya dekat aku . Ok . Tak apa lah .
So , aku buat keputusan untuk jadikan dia sebagai abang angkat aku yang paling handsome .
Woahh . Ala ala korea handsome nya gitu . Tak tipu meyh . Mata dia sepet .
Now , dia ada dekat Kedah . Jauh tak ? Jauh lah jugak . Hurmmm .
Hope dia baik baik je kat sana . Amin~

| Past | / | New |