// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



I'AM LONELY @ Sunday, January 01, 2012 |




Jam menunjukkan pukul 12.52am .
Tapi , aku still tak boleh tidur lagi . Emmm .
Selalu waktu waktu macam nie aku mesti busy msg dengan buah hati .
Now . Buah hati pun dah tak ada . Sunyi je hp aku nie .
Kalau tak , aku lah yang lambat tidur . 
Msg sampai lebam . Selagi tak ucap Selamat Tidur . Tak ada lah tidur .
Aku satu katil dengan kaka aku , selalu dia yang tidur dulu .
Aku kemudian baru tidur . Kaka aku lepas je supersaver dengan bf dia .
Dia tidur lah . Tapi , aku lebih suka msg dari call .
Kalau ada yang call mesti aku tak angkat . Sebab malas . Hewhewhew .
Dah berapa hari hp aku berjauhan dengan aku . Disebabkan tak
ada apa apa nak buat . Kalau ada yang call mula lah mencari kat mana
aku letak hp . Hikhikhik >.<
Dulu , tak pernah lekang hp dengan tangan aku . Mesti ada je msg call masuk .
Sekarang , sunyi je #
bunyi cengkerik


| Past | / | New |