// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



LEAVE ME SUPERMAN's and ME STILL SUPERGIRL's @ Sunday, January 29, 2012 |




See , saya buat video nie special untuk ex superman saya and and pujaan hati saya yang baru .
Nie baru saya record time lepak kat tasik BB pagi tadi dengan bff saya .
Saya rasa serba salah . That's why lah saya buat video nie untuk explain dekat ex superman saya .
Hope , awak ex superman yang dulu nya saya cintai and sayangi .
Saya mintak maaf banyak banyak dekat awak sebab buat air mata lelaki yang berharga
itu mengalir di pipi awak yang lembut tu . I'm sorry again .
Semalam saya menangis lepas mintak putus dengan awak . Sampai lah saya tertidur .
And and , saya tak tahu pulak awak OTP dengan bff saya Fifi .
Tetiba je , Fifi kejut saya sebab nak bagi cakap dengan awak . Hurm , bila saya dah cakap
kenapa awak terdiam ? Nasib lah bff saya tidur rumah saya semalam .
Ada lah orang yang menemani saya waktu sedih . Maafkan saya ex superman . Mungkin
kita tak ada jodoh . awak harus redha dan pasrah dengan apa yang berlaku .

MY EX SUPERMAN :'(

PUJAAN HATI SAYA YANG BARU .
ILOVEMYBOYFRIEND's

Pujaan hati . Yeahh . Tu tu kat atas tu . Pujaan hati saya yang baru . Nama dia Firdaus .
Handsome tak ? Ehh . Chopp , dia comel lah . Sayang sangat dekat ini pujaan hati .
Even , baru couple , perasaan sayang cinta tu cepat je datang nya .
Haiyaa . Apa lah . Biasa lah memang dah lama fall in love kat ini mamat yang comel .
Ape ape pun . ILOVEMYBOYFRIEND's !

| Past | / | New |