// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



MENDAP MENDAP and and MENDAP again ! @ Saturday, January 14, 2012 |



Teka apa ? Err ==' Today tersangat sangat lah mendap meyh . Haiyaa >.<
Selalu hari hari aku penuh dengan kegembiraan , kebebasan . Hewhewhew .
But now , lepas je anak sulung kesayangan my mum ada je dekat rumah . Auchh, hidup ku
menjadi mendap kelabu berasap . Gggrrr -___________-
Bangun pagi , tak ada buat apa apa . Cadang nak tengok tv  TAPI
 hilang mood 
tengok dia tidur dekat ruang tamu . Yela , aku nie kan volume tv bapak kuat . Well , 
aku nie pekak sikt . Hahaha . Joke je lah . Ambil serius pulak .
Kalau aku bukak tv volume kuat , dia bising meyh . Jadi , aku ambil keputusan untuk
mengurung kan diri ku di dalam bilik macam TOKANG PECAH bak kata my mum . Heeewww .
Baring baring , sembang sembang macam orang gila bersama GAMBATTE[bear]
Hadiah first meet dengan ex boy nama dia Syamim . Budak comel >.<
Makan pun aku bawak masuk bilik . Handal tak ? Mana lah tak semut semua serangga 
ada dalam bilik aku nie . Ahaks XD Ade free time aku nak kemas bilik nie .
Buku buku yang tak berkenaan aku nak sumbang kan dekat bakul sampah depan rumah aku tu .
Malam malam baru lah , aku keluar tengok DVD dengan abang aku kat ruang tamu sambil
unl FB . Malam kalau duduk dalam bilik . Bertambah mendap lah pulak . Jadi , aku keluar lah .
Yang aku bengang tu abang aku nie buat macam rumah bujang pulak . Bersepah doeee .
Yang tak faham tu toto yang ia tidur tu pun malas nak angkat masuk bilik .
Arghhh . Memang tak lah aku nak angkat toto tu . Muu angkat lah sendiri #buat muka bengang
Heyy . Penat lah macam nie . Nak pergi date dengan SUPERMAN pun susah .
SABAR JE LAH >.<

Tu tu , nampak toto biru si anak teruna yang taknak angkat !
See , nie lah gambatte saya .
Dia yang teman kan saya dekat dalam bilik sorang sorang .
Chopp . My nose and gambbate like a same :D
#kiss pp kiri kiss pp kanan gambatte >.<

| Past | / | New |