// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



PRESENT's @ Thursday, January 05, 2012 |






See , gambar bergerak gerak tu ? Nampak lah ehh .
Ohh . Act , gambar tu bermaksud aku nak tunjuk bear yang telah dihadiahi oleh 
Mr.Sabry .
Lama dah dia bagi , tapi laa nie baru nak update pasal present dia bagi kat aku .
Dia bagi aku bear nie sebab tanda perkenalan kiteorang . Siap bagi MCD bagai . Nice nya dia .
And and , one more thing yang aku suka sangat pasal dia . Sebab dia sekarang naik 125z .
Hewhewhew . Okey sumpah aku suka sangat motor tu . Even , ramai cakap 125z nie
banyak makan minyak . Ahhh . Kisah pulak . Hahaha .
Btw , thanks awak sebab bagi saya bear yang comel nie . Awak nak tau , bear nie 
still ada kat dalam kotak yang awak bagi tu . Okey sweet >.<

| Past | / | New |