// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



RELATION's @ Friday, January 20, 2012 |




Kelakar tak animation dekat atas nie . Hewhewhew .
Mesti kauorang tengah gelak kan ?
Errr =='
Jangan lah gelak . Btw , aku sayang sangat sangat meyh dekat ini superman .
Kiteorang saling sayang menyayangi .
Percaya tak ?
Tak percaya sudeyyy . Hmm . Ramai cakap aku tak kan lama dengan dia .
Orang cakap aku tukar bf setiap bulan , and and tukar bf macam tukar baju . Haihhh >.<
Sungguh makan dalam ohh ayat tu .
Aku bukan macam tu . Ex ex boy aku je yang tak faham aku sebelum nie .
Yela perangai aku nie boleh berubah rubah .
Tak ramai yang tahan perangai aku nie . Its k lah kalau macam tu .
Hope si Asyraf nie boleh faham aku . Perangai aku yang annoying nie . Maaf nohh (Y)
Perut dah berkeroncong . Nak pergi makan and and makan ubat yang pahit tu .
GTG -_____________-

| Past | / | New |