// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



STORY's @ Monday, January 23, 2012 |


Ok . Today , aku nak story kat kauorang semua pasal seorang budak dalam lingkungan 14 ke
15 macam tu lah . Hari tu aku stalk blog dia , semua entry dia mengisahkan tentang percintaan dia 
and ramai yang cakap blog dia cun smart and sewaktu dengan nya . So , aku pun stalk lah blog dia . Then , aku terbaca satu entry dia nie . Dia nie cerita pasal semua keburukan dia . 
Yang dia pernah hug , kiss lips ex bf dia lah . Macam macam lagi lah . Bayangkan lah baru berumur
14 ke 15 . Dah pandai buat semua tu . Dunia dunia . Aku pun tak faham lah .
Act , dia nak story pasal yang dia dah menyesal and insaf dengan apa yang dia buat . Tapi , 
jangan lah sampai tulis macam tu . Dari orang tak tahu jadi tahu . Dia dah tahu ramai yang stalk 
blog dia , dia lagi post entry macam tu . Nanti apa pulak orang orang cakap yang stalk blog dia tu .
Mybe dia bangga kot buat semua tu . Come on lah adik , benda benda macam tu biar lah 
adik dengan si dia je yang tahu . Jangan lah sampai orang lain dapat tahu .
Memalukan diri adik je . Then , ada pulak aku terbaca yang dia pernah tidur dengan bf dia tu .
Ehh . Lex lah , jangan lah semua benda adik nak story dekat blog . Blog nie untuk cerita tentang
seharian kita . Benda benda macam tu story lah dalam diary secret ke apa ke . Jangan lah
sampai orang semua tahu perangai buruk adik and bf adik tu . 
Hahh , tu lah aku nak story kan dalam post kali nie . Aku bukan apa , aku cuma nak mengingat kan
kat adik adik luar sana yang belum kenal lagi apa itu kehidupan , percintaan .
Act , aku pun belum tahu apa itu apa ini . Tapi , aku cuma nak share pasal budak comel nie je .
Tak sepatut nya dia memalukan diri sampai macam tu sekali .
Kepada adik yang berkenaan terbaca entry kaka nie . Please k jangan marah . Kaka cuma nak nasihat adik je . Supaya next time jangan lah story benda benda yang sulit . Klau
nak tulis pun , just tulis "aku tahu , aku banyak buat salah dan dosa"
That's its . Easy right ? K cun . Takecare . Bye bye >.<

| Past | / | New |