// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



SUPERMAN and HULK ==' @ Tuesday, January 10, 2012 |



Semalam kan , aku pergi hang dengan Asyraf and Hafizul .
Kiteorang hang dekat Parade je . Pergi Parade sebab deorang nak tengok kasut .

Act , best lah hang dengan deorang . Yang deorang tak habis habis cakap aku mendap 
lepak dengan deorang . Haiyaa . Mana ada maa . Aku happy just penat sikit >.<
Time nak balik tu , si Asyraf ajak Hafizul teman kan dia hantar aku balik rumah . Hafizul okey 
je . Okey . Cool . Kasihan Hafizul dia ingat rumah aku dekat je . Rupa rupa nya jauh .
Hewhewhew . Sorry nohh Hafizul . Deorang lepak kejap dekat rumah aku .
Sembang sembang punya pasal tengok tengok jam dah nak dekat 6.30pm .
Nanti sampai Ipoh lambat pulak deorang . Deorang pun beransur lah nak balik #ayat perak :P
Nak tau siapa SUPERMAN and HULK . Tengok lah kat bawah nie okey .

SUPERGIRL and BATWOMAN :D

SUPERMAN :D
HULK :D


| Past | / | New |