// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



AL-ALIFF BIN HAMZAH @ Monday, March 19, 2012 |








yaAllah , dah lama aku tak update blog . sumpah weyh aku tak ada mood
nak update . but now , aku dah ada mood nak update . tak tahu nak
cakap lah kan berhabuk , berkulat semua yang ber ber lah . hewhewhewhew .
act , aku nak storry yang aku dah ada en.boyfie :D
tu tu nama dia ada kat atas tu . kiteorang baru bersama 1minggu 2hari .
ngahahaha . still baru lagi . tapi tapi , aku dah mula sayang cinta kat
dia . dia tinggi and and dia handsome . dah lama aku nak cari
BF yang tinggi . tapi , kebanyakan nya aku dapat yang kecik omey je .
aku bersyukur dengan apa yang aku dah ada sekarang .
dia pandai jaga aku . tapi , yang selalu buat aku sakit hati bila msg dengan 
dia ialah 'dah makan belum?' hangpa nak tahu soalan tu
dia asyik tanya berulang kali . what the ?? ahh . BOSAN tahu sayang .
dia dah balik study kat Taiping . aku rindu sangat dekat dia .
lagi 3minggu lagi baru dia balik Ipoh . hummm . rindu aku kat dia makin 
membuak buak tahu . its k lah aku sabar menunggu dia kat sini :'D

| Past | / | New |