// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



| EN.BOYFIE | @ Monday, March 05, 2012 |



Picture nie saya snap sendiri .

guees what ? i have new boyfriend's . nama dia Fadly . ok dia nie sangat 
omey tahu . sangat omey dan sangat omey . and one more thing ,
dia ada lesung pipit di kedua dua belah pipi nya yang omey sangat tu . 
Age dia sebaya dengan saya 18 year's young .
First kenal dia kat FB lah kan . Dia IM saya dulu . Tak tahu macam mana
tergerak hati nak layan dia . Dia cakap dia dah lama stalk saya .
Ohh . Really ? OMJ . Thank's dear . Dulu dulu pun  dia selalu IM saya .
Tapi , saya tak layan and dia cakap saya sombong . Errrr =='
First date dengan dia , sebenar nya saya tak rancang pun nak pergi ipoh .
Sesampai je kat sana , saya teringat kat budak omey nie Fadly . Then , call 
punya call . Dia tak angkat sebabnya dia still tidur lagi .
Haiyaa . Dah lama lama baru lah dia angkat . Ajak lah dia datang JJ .
Saya tunggu dia kat karaoke . First nampak dia keluar dari kereta . Serius malu .
Tapi , dia omey sangat . Dari jauh dia senyum and and nampak lesung 
pipit dia tu #k geram . Dalam karaoke tu . Saya dengar suara dia .
Suara dia omey tahu ? Semua yang ada kat dia omey . Aduiiii .
Time dah balik tu , dia melamar saya jadi gf . OMJ . Rasa nak menjerit tahu .
Saya terima lah , time tu tengah single . Hewhewhew .
ILOVESOFUCKERDAMNMUCH FADLY !
Kami couple 02032012 >.<

| Past | / | New |