// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



YESTERDAY @ Monday, March 26, 2012 |



hi . sekarang nie aku jarang jarang update blog right ? haha . aku dah malas 
nak update , kalau aku update pun pasal yang important saja . ngeee .
ramailah jugak yang tanya , kenapa lama tak update . aku hanya mampu
jawab 'NOT IN MOOD' hewhew . kalau korang nak tahu . update
blog nie mesti kena ada mood . kalau tak ada mood , idea nak tulis apa 
benda dah tak ada . today , mood aku okey even pinggan kat rumah belambak 
nak kena basuh . shitttttt -.-
back to the tittle 'YESTERDAY' right ? ok ok . aku mula kan . semalamkan kan.
aku date dengan en.boyfie dekat depan rumah dia . aku ajak bff aku temankan
siapa lagi fifi lah . kawan sampai mati . iloveyou FIFI >.<
kiteorang naik cab . bagi je alamat kat pakcik tu . then , dia bawak kan lah
kiteorang . haha . korang nak tahu ? pakcik tu pun tak tahu alamat tu
kat mana . lastly , aku dengan fifi tunjuk kan jalan . hell yeahh ?
okey okey . nvm , tak kisah lah . janji aku sampai kat tempat destinasi yang harus
aku pergi sebelum en.boyfie balik taiping :'( imiisshimsofuckerdamnmuch !
lepak depan rumah en.boyfie sangat lah best even panehhh sikit . ngeeeeee ~
adik en.boyfie a.k.a adik ipar aku semua omey omey tahu .
nanti aku uploud gambar deorang nohh . hewhewhew . aku happy je dengan 
en.boyfie . yang bff aku dengan bf dia bergaduh . ohhmakk . siap menangis
pulak bf fifi tu . haiyaaa . gaduh je tahu nya . lama lama sikit baru okey .
dalam pukul 6pm baru lah balik and and en.boyfie pun balik Taiping jugak . rasa
tak nak lepas kan dia pergi tahu . sooooooooo sad :'(

omey kan adik adik en.boyfie ?? TAPI , yang pakai
baju merah tu bukan adik en.boyfie. itu DINO
kawan en.boyfie . suka kacau orang :D

hahh . nie lah fifi dengan bf dia .
tengok lah  face azrul tu 'jambu' mana tak nya
kuat menangis . lalalalalala XD

yeahhh . thats me and en.boyfie yang handsome .
iloveyou biy . muah muah muah <3

ehehe . saya yang paing tinggi .
sila jangan jelly pleaseeeee >.<

weyhh azrul , hang jangan nak buat face macam tu .
sat g aku pooo hang . hahahaha XD

| Past | / | New |