// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



PENGHUJUNG CINTA KU @ Sunday, April 08, 2012 |




Tenene . Tengok title post nie pun dah macam berbunga bunga je dalam hati aku
nie . Yeahhh . Memang pun . Hahh . Korang pernah dengar kan lagu sweet
kat dalam blog aku nie . Ehh ehh . Btw , aku dah tukar blogskin . Acano ? Ada omey 
tak ? Hewhewhew . Ad lah kan sikit sikt *cute face.jpg*
Back to the topic , aku rasa rasa kan macam aku dah jumpa lah penghujung cinta aku .
Sebab , kau nak tahu tak ? *angguk angguk kepala.jpg*
Dia lah lelaki yang lama bertahan dengan aku . Lama tak lama lah kan TAPI 
betul aku cakap kat lu semua yang waa betul betul dah macam angau dekat dia >.<
Hari tu kiteorang gaduh besar , sampai dia cakap dia nak lepas kan aku .
Time tu apa perasaan aku ? *sad face.jpg* aku menangis gila gila .
Aku tanya diri aku , semua nie salah aku . semua nie salah aku and semua nie
salah aku . Aku suka marah marah dia , bentak bentak dia . Sampai dia mengeluarkan
kata kata yang tak patut untuk dikeluar kan bagi setiap perhubungan -.-
Aku mula jadi gila malam tu . Aku libang libu . Ahhhhh . Lastly , aku pujuk dia . Aku mintak
maaf bagai . ALHAMDULLILAH . Dia terima aku and memaafkan aku .
Seriusly , aku tak pernah merayu kat lelaki macam mana aku buat kat dia . See , how
much I LOVE EN.BOYFIE . Aku betul betul rasa kosong bila dia tak ada dengan 
aku . Rasa macam orang gila pun ada . Hahhh . Tengok sampai macam tu
sekali . DASYAT . Teheheheehe . Sejak dari malam tu , aku berjanji yang aku tak kan 
buat dia macam tunggul and tempat untuk aku lepas kan marah aku kat dia >.<
Sejak dari hari tu jugak , kiteorang tak gaduh gaduh lagi . And sampai lah sekarang kite
orang happpppppppppyyyyyyy je . And , aku cuba kawal emosi aku . Yeahhh .
Aku dah berubah *muka bangga.jpg*

| Past | / | New |