// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



FALL IN LOVE @ Friday, May 11, 2012 |


Hi . Apa khabar ? Sihat tak? Aku alhamdullilah sihat sihat je macam biasa.
Malas lah nak cerita yang blog nie dah bersawang ke berlumut ke apa .
Yang pasti aku dah lama tak menaip and dah lama tak update blog .
Aku bukan apa,kan aku pernah cakap kat kamu semua yang nak update blog
nie mesti kena ada mood . Kalau tak mesti apa yang nak diupdate merepek
merepek belaka . Am I right ? Right ! Yeahhh Thanks .

Sebenar nya , semalam dah aku nak update TAPI TAPI perasaan malas 
telah melanda diriku dengan begitu pantas sebelum aku nak menghapdet .
Aku cuba untuk paksa diriku bangkit dari katil and ingin update .
Aku takut pada keesokan harinya aku akn terlupa semua apa yang aku 
ingin katakan . Tetapi , tidak kesampaian kerana sikap malas aku lebih 
kuat dari semua kuasa .Begitu kejam nya sikap malas pada diriku ini .

Aku terus melelap kan mata aku di atas katil yang empuk lagi selesa 
dengan memeluk sebujur bantal peluk sememang nya untuk dipeluk . 
Niat dihati ingin menghapdet blog tergendala oleh sikap aku yang malas 
itu . Aku mengharap pada keesokan harinya aku tidak lupa untuk apa 
yang aku ingin update .Perasaan aku ingin tidur tetapi mata tidak dapat 
melelapkan .Dalam fikiran asyik memikirkan tetang si dia . Fikiran itu 
seolah olah tidak mahu aku untuk melupakan si dia . Walaupun hanya 
sekejap di alam tidur ku .Aku cuba untuk melelapkan mata aku dengan 
mendengar lagu lagu di dalam handphone aku . Lama lama kemudian , 
dengan tidak disangka sangka . Aku melelapkan mata aku dengan lena.

Pada keesokan hari nya , maksud aku pada hari ini . Aku melihat jam 
menunjukkan pukul 11.30am . YaALLAH . Aku bangun lambat hari ini 
disebakan oleh semalam aku tertidur lambat . Hummmm . Aku bingkas 
bangun lalu aku membersihkan  badanku dengan memandikan diriku 
dengan bersihnya . Selepas aku sudah selesai membersihkan badan , 
aku menyarung pakaian yang agak selekeh kerana hari ini aku hanya
 duduk dirumah sahaja . Tidak perlu beria ria bersiap dengan cantik .
Aku mencari netbok aku yang dimana entah aku letak sebelum aku tidur 
semalam .Aku menanya kepada abangku , adakah dia tahu dimana aku 
meletakkan netbok aku .Dia menjawab , ada dibawah katil . Aku menbalas
 'Ohh' sahaja . Aku terus mengambil netbok lalu aku letak diatas katil . 
Aku sign in kan blog aku . Click 'New Post' Aku terdiam and termengu 
seketika ,aku cuba mengingati semula apa yang aku ingin update di dalam 
blog usang aku ini .Tetiba , aku tersenyum bila mengingat si dia .Aku terus 
mendapat idea apa yang aku ingin update kan diblog pada hari ini .

Sebenarnya , aku sudah jatuh hati pada seorang lelaki ini . Aku memang 
suka stalk apa yang dia buat . Suatu hari tu , aku online FB . Aku 
check check di box orang online .Sebelum nie aku jarang nampak dia 
online . Bila aku ingin IM dia tetiba dia offline .Aku hanya mampu kata
 'Tunggu!' hummmm . Aku lambat and lembab untuk IM dia .Tetiba , 
aku melihat dia online . Perasaan aku pada hari itu sangat lah gembira .
Aku tanpa melengah kan masa lagi , aku IM dia dengan pantas . Aku 
tunggudia reply IM aku . AKu menunggu dan terus menunggu . 
Dalam bebreapa minit barudia reply . Nasib si dia tidak menghampakan 
aku . Aku tersenyum sendirian .Sudah lama lama IM dengan si dia , 
aku mula ada sesuatu perasaan yang tiba tibawujud . Aku mula merasakan 
perasaan suka pada dia . Aku merasakan yang aku sudah
'JATUH CINTA' pada si dia . Aku mula tidak sedap dengan perasaan aku 
terhadap dia . Aku takut aku bertepuk sebelah tangan -.- biarlah aku 
menyimpan perasaan ini terhadap dia . Hanya aku dan DIA sahaja 
yang tahu apa yang aku rasakan~



| Past | / | New |