// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



YESTERDAY PUNYA YESTERDAY @ Wednesday, June 27, 2012 |



Angin kat luar kuat sangat. Macam nak ribut pun ada. Tapi, ehh??
Jangan lah mintak macam tu. Rasa sejuk sangat angin masuk ikut celah celah,
lubang lubang tingkap and pintu masuk ke ruangan rumah *smile face*

Sebelum nie, cuaca macam kemarau pun ada. Guruh je lebih tapi tak hujan pun.
InsyaAllah, hari nie hujan. Mungkin awan dah tak mampu lagi nak menampung
air yang dia sejat. Tu yang hujan akan turun membasahi bumi.

Berbalik kepada title yang aku nak post kan nie. Pasal kelmarin aku date dengan
Syhmie. Yeayyy! Syhmie? alaaa. tak kan tak kenal *muncungkan mulut*
Syhmie tu buah hati aku lah siapa lagi. Ahaks :D
Kelmarin nak date memang tak rancang pun. Cadang nak date hari Selasa.
Iaitu hari semalam lah *benda entah aku sembang* akan tetapi,
hari ahad tu aku text BFF aku tanya dia "Fifi, bila hang cuti?" katanya esok iaitu 
hari Isnin lah. Jadi, aku rancang nak ajak dia teman aku pergi date. Hihi.
Bukan apa, sebabnya siapa lah nak snap kan gambar aku dengan Syhmie. Hahaha.
*gelak tutup mulut* 

Sesampai je kat tempat destinasi nak dituju. Aku dapat text yang Syhmie 
datang lewat sikit. Whattt? Habis, aku nak buat apa je nie?? *angry face*
Aku pun ajak lah Fifi, tengok movie cerita 'HACKS' and then habis je tengok movie
dia still tak sampai sampai lagi. Hummm *muncung itik*
Aku nak hilangkan tension aku ajak pula Fifi karaoke. Dia on jer. Ye lerr dah
guna semua duit aku. Hahaha. Aku pun nyanyi lah sekuat hati sampai
suara aku pun dah serak serak sekejap. Hihi. Ehh. Habis je karaoke si Syhmie
cakap dah OTW. Ohh. Time tu aku rasa nak menjerit lerr *happy face*

*muka tengah tunggu si Syhmie*

*yeayyy. kejap lagi syhmie sampai*

Aku cakap kat Fifi " Fifi, kau kalau nampak lelaki pakai baju putih. Cakap 
kat aku tau tau" *mata pandanag sekeliling* hihihihihi.
Tengah jantung aku dupdapdupdap. Fifi saja je buat lawak. Dia cakap "hahh, tu dia
sampai dah!" Aku pun mula ahhh mengelabah. Lepas tu dia gelak and
cakap tipu je. Ahhh. Damn! Rasa nak tolak dia jatuh dari RoffTop JJ tu je *k aku kejam*
Tetiba, aku nampak kelibat dia *cecepat betul kan shawl*
Dia datang kat aku dengan senyuman dia yang menawan. Aiyakk *Sila baling kat
saya kasut tumit tinggi* Hewhew. Aku memula nak marah dia tau. Sebab
dia lambat. Tapi, dah nampak senyuman dia tu. Rasa nak marah dia tu hilang.
*sayang lah katakan* Then, tak berapa lama kendian kawan fifi si Azrul 
sampai. Azrul ajak Fifi jejalan. And aku dengan Syhmie pun jejalan lah juga.
Dah puas date, dia hantar kan aku sampai naik teksi. Salam cium tangan.
Cakap I LOVE YOU, I LOVE YOU TO. Terus naik teksi and beredar.Tengok
Si dia dari jauh. Rasa sebak nak tinggalkan dia *macam tak boleh jumpa lagi je*

*saya sayang awak Syhmie a.k.a En.Boo*

| Past | / | New |