// SI PUTERI LILIN
I'M NANA
Think you are perfect ? Think Again.

THANK's
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lettha



TENTANG PERASAAN @ Tuesday, July 17, 2012 |



Hari nie aku update blog pada waktu malam. Aku ambil waktu malam
untuk meng-update disebab kan mungkin suasana lebih tenang,
sunyi. Macam memahami perasaan aku sekarang nie. Sekarang pun cuaca
agak sejuk disebabkan musim hujan disebelah malam. Hari hari aku 
meringkuk di dalam toto kesejukan seperti ulat gogok bila disentuh pasti
meringkuk. Begitu juga aku *ambil toto membaluti tubuhku*

TENTANG PERASAAN? yaaa. Tentang perasaan aku sekarang nie.
Perasaan aku yang selalu rindukan orang jauh. Apa dia pun sama seperti aku?
Rindu dengan aku yang selalu memarahi dia. Tinggi kan suara pada dia.
Tapi, dia senyum je. Melihat gelagat aku. Dia seorang yang lembut dan dan
aku seorang yang ganas. Hummm. Saya rindu awak sangat sangat. sangattttttttttttt.
Perasaan aku sejak akhir akhir nie lain macam saja. Seperti tidak sedap
hati. Kenapa? Aku juga tak tahu kenapa jadi macam tu. Mungkin disebabkan
rindu yang telah memuncak ke tahap gading. Perasaan yang membuak buak.

Apa yang aku rasakan nie mungkin pernah juga dirasai oleh semua orang.
Melainkan kalau orang yang tiada perasaan. Yaaa. Orang yang tiada perasaan.
Humm *mengeluh* 

| Past | /